Este dedicat in special traficului de marfa fluvial si maritim, pentru barje si nave cu o capacitate de pana la 7.000 de tone. Rata de incarcare pentru nave este de pana la 4000 tone/ 24 ore, iar cea pentru incarcare barje este de pana la 2000 tone/ 24 ore. Ca si capacitate de receptie putem primii pana la 100 de autocamioane si 1 tren in 24 ore, mentinand o capacitate de 4.000 de tone in 24 de ore. Avand in vedere contactul direct cu exportatorii, va putem oferi preturi competitive, servicii de depozitare si servicii logistice complete, incepand cu transportul, conditionarea produselor pentru imbunatatirea calitatii lor, depozitarea pe termen lung in conditii optime, pana la livrarea marfurilor in unitati maritime sau fluviale.
60.000 tones in 5 magazii dotate cu instalatii si echipamente tehnologice pentru operarea unitatilor maritime si fluviale.
.
6.500 tones / 24 hours pentru descarcarea simultana a cerealelor din camioane, vagoane sau barje
- 2.000
tones / 24 ore SSHEX EIU rata descarcare pentru camioane
- 1.500 tones / 24 ore SSHEX EIU rata descarcare pentru barje
- 1.500 tones /
24 ore SSHEX EIU rata descarcare pentru nave
- 1.500 tones / 24 ore SSHEX EIU rata descarcare pentru vagoane
.
10.000 tones / 24 hours pentru incarcarea simultana a cerealelor in camioane, vagoane sau barje
- 4.000
tones / 24 ore SSHEX EIU rata incarcare pentru nave
- 2.000 tones / 24 ore SSHEX EIU rata incarcare pentru barje
- 1.500 tones /
24 ore SSHEX EIU rata incarcare pentru vagoane
- 2.000 tones / 24 ore SSHEX EIU rata incarcare pentru camioane
- 500
tones / 24 ore SSHEX EIU rata incarcare pentru containere
.
Pentru cerealele cu grad ridicat de umiditate si corp strain
• Extragere corp strain - 800 tons / 24 ore.
• Uscare : 800 tons /
24 ore.
.
• Draft 9,00 mts
• Draft aerian – 12,00 m (distanta de la luciul apei la cel mai inalt capac al magaziilor)
• 2
linii de cale ferata cu lungimea totala de 200 m (2 x 100 m)
• lungimea danei – 200 m
• se pot opera toate tipurile de
vagoane
.
Este o veriga foarte importanta in tot lantul de aprovizionare. Transportul cu autocamioane si transportul feroviar in depozitul nostru, are o mare pondere in volumul total al cerealelor transportate si operate. Compania noastra poate oferi servicii integrate de transport pentru camioane, barje, nave si servicii feroviare.
Accesul pentru unitatile fluviale prin intermediul Canalului Agigea, accesul facil pentru autocamioane prin conexiunile cu autostrada A2, ne confera mari avantaje strategice pentru incarcarea / descarcarea navelor.
De asemenea, suprafata 33.650 mp, echipamentele specializate pentru imbunatatirea calitatii marfurilor conform standardelor de export si implementarea unui software pentru evidenta in timp real a stocurilor dem marfuri, ne confera avantaje certe fata de competitori.